RABASOVA GALERIE RAKOVNÍK2
Musica grata
Rabasova galerie v Rakovníku
Heroldova síň
6. června 2001 v 19.30 h
Petra Elicerová – kytara
Milan Arner – klarinet

  Program:  
Pietro Locatelli (1693–1764) – Sonáta D dur (Vivace, Largo, Allegro)
Michael Henkel (1780–1851) – Sonáta C dur op. 9 (Lento Allegro non tropo, Alla Polacca, Tema con variazioni)
Hans Joachim Kaps (1942) – Scheherazade (Allegretto, Allegro, Allegretto, Presto)

  Přestávka  
Napoleón Coste (1805–1883) – Marche et Scherzo op. 33
Jarmil Burghauser (1921–1997) – Patero zamyšlení
Milan Tesař (1938) – Aria a Finale ze Suity Karussel
Štěpán Rak (1945) – Čtyři kusy a Impromptu
John Duarte (1919) – Un petit jazz (Three, Twelve)

Milan Arner (1976)
     vystudoval konzervatoř Jana Deyla v Praze, klarinet ve třídě Jiřího Urbana, klavír u Ivy Skalákové. Během studia vystupoval na řadě koncertů v Čechách i v zahraničí. V roce 1997 získal druhou cenu a cenu pro nejlepšího českého interpreta na mezinárodní soutěži zrakově postižených hudebníků v Mariánských Lázních. V prosinci roku 1999 přednesl koncert Es dur Carla Stamitze ve Španělském sále Pražského hradu za doprovodu Komorního orchestru pražských symfoniků s dirigentem Petrem Vronským. Nyní studuje obor hudební věda na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy.
     
Petra Elicerová (1973)
     vystudovala kytaru na pražské Deylově konzervatoři ve třídě Jaroslava Fantyše. Během studia vystoupila na mnoha koncertech, nejčastěji v komorních souborech. Nyní vyučuje na Základní umělecké škole v Praze 4.
     
     Milan Arner a Petra Elicerová hrají v duu Musica grata od roku 1995. Již při studiu na Deylově konzervatoři hráli na četných koncertech v Čechách i v zahraničí. V letech 1997 a 1998 vystoupili na několika koncertech pro České centrum v Bukurešti. Pravidelně se účastní festivalu Dny umění nevidomých na Moravě. Roku 1999 získali třetí cenu na festivalu komorní hudby s kytarou Ghitaralia v polské Przemysli. Roku 1999 natočilo duo Musica grata své profilové CD, na němž představuje úpravy skladeb baroka a klasicismu, i skladby soudobých českých autorů. Repertoár sahá od skladeb renesančních po kompozice skladatelů 20. století. Musica grata se také snaží podnítit soudobé české skladatele ke kompozici nových skladeb pro toto obsazení.